#trustallah

Instagram posts (photos and videos)

مایوس مت ہو اللہ پاک کا تو جواب ابھی آیا ہی نہیں اس کی دیر کا مطلب نہ تو نہیں ہے نہ ہو سکتا ہے اس کو تمہارا مانگنا بہت پسند آگیا ہو اور وہ بار بار سنن

مایوس مت ہو اللہ پاک کا تو جواب ابھی آیا ہی نہیں اس کی دیر کا مطلب نہ تو نہیں ہے نہ ہو سکتا ہے اس کو تمہارا مانگنا بہت پسند آگیا ہو اور وہ بار بار سننا چاہتا ہو تمہیں بس تم یقین سے مانگتے رہو اللہ پاک سے بے شک وہی دے گا جب ہم بار بار اللہ پاک کو پکارتے ہیں نہ تو ہم کبھی کبھی یہ سمجھتے ہیں کہ شاید وہ سن نہیں رہا لیکن وہ ہماری شہ رگ سے بھی ریادہ قریب ہے وہ دیکھ رہا ہے تمہارا صبر وہ بس آزما رہا ہے بس یقین رکھو اسکی ذات پر وہ اپنے در سے کسی کو خالی ہاتھ نہیں لوٹاتا✨💕 #allahisthegreatest #allhumdulilah #allhumdullilahforeverything #allahiseverything #allahuakbar #allah #preciousmoments #holybook #quranquotes #arabic #proudtobemuslim #trustallah #pictureoftheday #picture #today #picture #instagood #instagram #favouritebook #urdupoetry #makkaah #happymoments #sukoon#ALLHUMDULLILAH #holykabah #poetry #preciouswords

ফলো...দেওয়া লাগবো 😍@ta_mi_m_74 𝐊𝐄𝐄𝐏 𝐅𝐎𝐋𝐋𝐎𝐖 🥀@charpotroo_ofc 🥀 👉𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐌𝐨𝐫𝐞 @charpotroo_ofc  👉𝐓𝐮𝐫𝐧 𝐎𝐧 𝐏𝐨𝐬𝐭 𝐍𝐨𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧🔔 👉𝐊𝐞𝐞𝐩 𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 & 𝐒𝐭𝐚𝐲 𝐖𝐢𝐝 𝐔𝐬✌

ফলো...দেওয়া লাগবো 😍@ta_mi_m_74 𝐊𝐄𝐄𝐏 𝐅𝐎𝐋𝐋𝐎𝐖 🥀@charpotroo_ofc 🥀 👉𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐌𝐨𝐫𝐞 @charpotroo_ofc 👉𝐓𝐮𝐫𝐧 𝐎𝐧 𝐏𝐨𝐬𝐭 𝐍𝐨𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧🔔 👉𝐊𝐞𝐞𝐩 𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 & 𝐒𝐭𝐚𝐲 𝐖𝐢𝐝 𝐔𝐬✌ 👉𝐒𝐮𝐛𝐦𝐢𝐭 𝐔𝐫 𝐈𝐝𝐞𝐚𝐬 𝐖𝐞'𝐥𝐥 𝐏𝐨𝐬𝐭 𝐖𝐢𝐝   𝐂𝐫𝐞𝐝𝐢𝐭'𝐬 👉𝐌𝐲 𝐏𝐨𝐟𝐢𝐥𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲 👉𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐂𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐒𝐡𝐚𝐫𝐞 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 👉𝐀𝐫𝐞 𝐘𝐨𝐮 𝐒𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐌𝐞 𝐈 𝐒𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐘𝐨𝐮                #𝐇𝐒𝐓𝐆 #trustallah #gachalife #ta_mi_m_74 #latepost #likeforlikeback #bdcommunity🇧🇩🔗 #ınstalove #oviman__keno #rain__bristi21 #followforfollowback T H A N K...Y 0 U🤗

ٱللَّٰه تعالیٰ ہمیں حضرت محمدﷺ کی تعلیمات پر عمل کرنے کی توفیق عطا کرے (آمین)🌸🌻  Follow____ahmi_writes12❤ ⬇ ⬇ ⬇ Follow____ahmi_writes12❤ ⬇ ⬇ ⬇ Follow_

ٱللَّٰه تعالیٰ ہمیں حضرت محمدﷺ کی تعلیمات پر عمل کرنے کی توفیق عطا کرے (آمین)🌸🌻 Follow____ahmi_writes12❤ ⬇ ⬇ ⬇ Follow____ahmi_writes12❤ ⬇ ⬇ ⬇ Follow____ahmi_writes12❤ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ ⬇ #islamic #islam #islamicquotes #islamicpost #islamicreminders #islamislove #islamisbeautiful #islami #urduadab #Urdu__thoughts #Sufi #sufilines #sufi_thought #sufiquotes #sufisme #Sufi_writer #trustonallah #believe #trust #trustallah #madina #makkah #Sufi_thought #Ahmi_writes12 #Iman #faith #post #postoftheday #hadeesoftheday #hadees

Have faith on Allah.. Coz he knows everything..🌸❤ . .  . .  #allah  #beliver  #islamicquotes  #reminder  #followformore  #like  #trustallah  #bepositi

Have faith on Allah.. Coz he knows everything..🌸❤ . . . . #allah #beliver #islamicquotes #reminder #followformore #like #trustallah #bepositive #believeallah #reminder_786_

READ • TAG • SHARE • SAVE | Follow @oh_my_almighty for more Islamic Reminders . . மேலும், நீர் நல்லுபதேசம் செய்வீராக! ஏனெனில், நிச்சயமாக நல்லுபதேசம் ம

READ • TAG • SHARE • SAVE | Follow @oh_my_almighty for more Islamic Reminders . . மேலும், நீர் நல்லுபதேசம் செய்வீராக! ஏனெனில், நிச்சயமாக நல்லுபதேசம் முஃமின்களுக்கு நற்பயனளிக்கும். (அல்குர்ஆன் : 51:55) . . இறைத்தூதர்(ஸல்) அவர்கள் கூறினார்கள்: என்னிடமிருந்து ஒரேயொரு (சிறு) செய்தி கிடைத்தாலும் சரி, அதை(ப் பிறருக்கு) எடுத்துரையுங்கள். (ஸஹீஹ் புகாரி: 3461). . . நண்பர்கள், குடும்பத்தினர்கள் மற்றும் பயனடையக்கூடிய எவருக்கும் பகிரவும் / Tag செய்யவும். இது உங்களுக்கும் எனக்கும் சதக்கா ஜாரியாவாக இருக்கும். . . In this attempt to spread Islam as much as we can... Do your best to support our page... Join our efforts to bring Islam to everyone who knows Tamil... May Allah shower his blessings upon you dear... . . #allahisthebestplanner #islamicreminders #journeyfromallahtoallah #fridayreminders #islamicquotes #islamicpost #allahuakbar #allah* #allahismyonlyhope #prophetmuhammad #deenoverdunya #deensquad #dailymotivation #dailyinspiration #dailyreminders #onmywaytojannah #trustallah #allahhasbetterplan #prayerchangesthings #allahismyonlyhope

Bismillah 😇  Bisnis Kecil Atau Besar.. Cara suksesnya cuma 1 yaitu B E R T A H A N   "Jangan pernah berhenti saat kamu belum BERHASIL !!!"   Ucapan ad

Bismillah 😇 Bisnis Kecil Atau Besar.. Cara suksesnya cuma 1 yaitu B E R T A H A N "Jangan pernah berhenti saat kamu belum BERHASIL !!!" Ucapan adalah DOA Tubuhku Sehat Bisnisku Lancar Orderanku dan teamku bertubi-tubi Rejekiku berlimpah ruah Hidupku Bahagia Aamiin 😇 Semangatt pagi para pejuang Impian 💪 #TrustAllah

"Juara adalah motivasi"   #trustallah

"Juara adalah motivasi" #trustallah

Oh Allah! Why is this happening to me - a thread 🧵   Follow @piousdeenn for more Islamic Reminders. • •  #allah  #allahuakbar  #islamicremainders  #is

Oh Allah! Why is this happening to me - a thread 🧵 Follow @piousdeenn for more Islamic Reminders. • • #allah #allahuakbar #islamicremainders #islamicquotes #allahisenough #allahisthegreatest #fearallah #trustallah #tawakkul #islamicmotivation #subhanallah #dua #muslimah #tahajjud #sabr #fajr #piousdeenn

TAG • SHARE • SAVE | Follow @oh_my_almighty for more Islamic Reminders . . மேலும், நீர் நல்லுபதேசம் செய்வீராக! ஏனெனில், நிச்சயமாக நல்லுபதேசம் முஃமின்க

TAG • SHARE • SAVE | Follow @oh_my_almighty for more Islamic Reminders . . மேலும், நீர் நல்லுபதேசம் செய்வீராக! ஏனெனில், நிச்சயமாக நல்லுபதேசம் முஃமின்களுக்கு நற்பயனளிக்கும். (அல்குர்ஆன் : 51:55) . . இறைத்தூதர்(ஸல்) அவர்கள் கூறினார்கள்: என்னிடமிருந்து ஒரேயொரு (சிறு) செய்தி கிடைத்தாலும் சரி, அதை(ப் பிறருக்கு) எடுத்துரையுங்கள். (ஸஹீஹ் புகாரி: 3461). . . நண்பர்கள், குடும்பத்தினர்கள் மற்றும் பயனடையக்கூடிய எவருக்கும் பகிரவும் / Tag செய்யவும். இது உங்களுக்கும் எனக்கும் சதக்கா ஜாரியாவாக இருக்கும். . . In this attempt to spread Islam as much as we can... Do your best to support our page... Join our efforts to bring Islam to everyone who knows Tamil... May Allah shower his blessings upon you dear... . . #allahisthebestplanner #islamicreminders #journeyfromallahtoallah #fridayreminders #islamicquotes #islamicpost #allahuakbar #allah* #allahismyonlyhope #prophetmuhammad #deenoverdunya #deensquad #dailymotivation #dailyinspiration #dailyreminders #onmywaytojannah #trustallah #allahhasbetterplan #prayerchangesthings #allahismyonlyhope

Always be on a Halal way 😇👍 . . Share with your family and friends to benefit them 💞 😊  . . Follow @quran.sunnah.768 for more such content ✨ 💕  . .  #

Always be on a Halal way 😇👍 . . Share with your family and friends to benefit them 💞 😊 . . Follow @quran.sunnah.768 for more such content ✨ 💕 . . #Quran.Sunnah768 #islam #Deen #muslim #subhanallah  #Alhumdulilah #Allahuakbar #inshaAllah #mashaAllah #RasoolAllah #sabr #patience #salah #prayer   #quran  #tawwakul #taqwa  #Tahajjud  #trustAllah #Dua #jannah  #believe #sunnah #islamic___teachings__

TAG • SHARE • SAVE | Follow @oh_my_almighty for more Islamic Reminders . . மேலும், நீர் நல்லுபதேசம் செய்வீராக! ஏனெனில், நிச்சயமாக நல்லுபதேசம் முஃமின்க

TAG • SHARE • SAVE | Follow @oh_my_almighty for more Islamic Reminders . . மேலும், நீர் நல்லுபதேசம் செய்வீராக! ஏனெனில், நிச்சயமாக நல்லுபதேசம் முஃமின்களுக்கு நற்பயனளிக்கும். (அல்குர்ஆன் : 51:55) . . இறைத்தூதர்(ஸல்) அவர்கள் கூறினார்கள்: என்னிடமிருந்து ஒரேயொரு (சிறு) செய்தி கிடைத்தாலும் சரி, அதை(ப் பிறருக்கு) எடுத்துரையுங்கள். (ஸஹீஹ் புகாரி: 3461). . . நண்பர்கள், குடும்பத்தினர்கள் மற்றும் பயனடையக்கூடிய எவருக்கும் பகிரவும் / Tag செய்யவும். இது உங்களுக்கும் எனக்கும் சதக்கா ஜாரியாவாக இருக்கும். . . In this attempt to spread Islam as much as we can... Do your best to support our page... Join our efforts to bring Islam to everyone who knows Tamil... May Allah shower his blessings upon you dear... . . #allahisthebestplanner #islamicreminders #journeyfromallahtoallah #fridayreminders #islamicquotes #islamicpost #allahuakbar #allah* #allahismyonlyhope #prophetmuhammad #deenoverdunya #deensquad #dailymotivation #dailyinspiration #dailyreminders #onmywaytojannah #trustallah #allahhasbetterplan #prayerchangesthings #allahismyonlyhope

kita selalu buat silap...pernah tak fikir mcm ni...kalau lah ada duit semuanya jadi mudah & senang...oppsss belum tentu lg akan jd mudah...kdg dgn DUI

kita selalu buat silap...pernah tak fikir mcm ni...kalau lah ada duit semuanya jadi mudah & senang...oppsss belum tentu lg akan jd mudah...kdg dgn DUIT masalah lain timbul...kalau mcm tu x adil lah kan...takkan org yg ada duit je bole bahagia..habis tu org yg susah tak bole bahagia ke..mereka tiap hari lalui kesusahan dan kesukarannya tersendiri tp tetap bahagia..maknanya bukan DUIT buat kita bahagia dan mudah dlm sgl hal...tp dlm kehidupan kita perlukan duit itu tak dinafikan...cuma jangan fokus pd DUIT dulu, tak caya?..follow jutawan sampah..En Mohamad Azlan Al Amin..dah terbukti . . tips yg sy nk kongsi, setiap kali ada task atau cabaran..jgn fokuskan pd DUIT dulu..FOKUS ALLAH ada utk bantu aku...ALLAH tahu yg terbaik utk aku..bila kita ada KEYAKINAN TERHADAP YANG SATU....percayalah akan ada KEAJAIBAN di situ...amalkan ini, bacalah selalu "cukuplah ALLAH bagiku, tidak ada TUHAN selain DIA, hanya kepadaNYA aku bertawakal dan DIA adalah TUHAN pemilik 'Arsy yang AGUNG" #mogamanfaat #TrustAllah #notetomyself #selamatberamal

It's  #sakinateatime 💌 . . . 💌Follow @sakinatea for  #teatime  #reminders.  . . . 💌May Allah swt bless you for sharing this post with family & friends

It's #sakinateatime 💌 . . . 💌Follow @sakinatea for #teatime #reminders. . . . 💌May Allah swt bless you for sharing this post with family & friends and consider it #sadaqahjariyah for your beautiful soul. . . . 💌May He comfort you with #alittlesakina. . . . #blessed #deen #dhikr #athkar #tawwakul #sakina #sakinah #taqwa #shukr #khayr #dua #patience #love #tranquility #trustAllah #sabr #productivemuslim #muslimah #lailahaillallah #islamdaily #ramadanprep #sakinatea

Hanya orang yang berhati besar yang mampu menangani masalah demi masalah  Gelas yang berisi air putih yang terisi tinta hitam akan berubah menjadi hit

Hanya orang yang berhati besar yang mampu menangani masalah demi masalah Gelas yang berisi air putih yang terisi tinta hitam akan berubah menjadi hitam. Sedang kau lihat telaga itu? Butuh berapa tinta untuk membuatnya berubah. Itulah hati yang besar. Masalah yang datang kadarnya sama dan tidak mungkin diluar kapasitas setiap diri hanya saja, respon terhadap masalah itu tergantung pada seberapa besar hati ini dalam menyikapinya. Kekuatan hati tergantung pada iman dan ilmu. Semakin besar iman dan semakin luas ilmu yang kita miliki akan menjadikan hati ini lebih baik dalam menghadapi kehidupan dengan segala ujian didalamnya. #islamituindah #selfreminder #trustAllah

𝐊𝐄𝐄𝐏 𝐅𝐎𝐋𝐋𝐎𝐖 🥀@charpotroo_ofc 🥀 👉𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐌𝐨𝐫𝐞 @charpotroo_ofc  👉𝐓𝐮𝐫𝐧 𝐎𝐧 𝐏𝐨𝐬𝐭 𝐍𝐨𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧🔔 👉𝐊𝐞𝐞𝐩 𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 & 𝐒𝐭𝐚𝐲 𝐖𝐢𝐝 𝐔𝐬✌ 👉𝐒𝐮𝐛𝐦𝐢𝐭 𝐔𝐫 𝐈𝐝𝐞𝐚𝐬 𝐖𝐞'𝐥𝐥 𝐏𝐨𝐬𝐭 𝐖𝐢𝐝  

𝐊𝐄𝐄𝐏 𝐅𝐎𝐋𝐋𝐎𝐖 🥀@charpotroo_ofc 🥀 👉𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐌𝐨𝐫𝐞 @charpotroo_ofc 👉𝐓𝐮𝐫𝐧 𝐎𝐧 𝐏𝐨𝐬𝐭 𝐍𝐨𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧🔔 👉𝐊𝐞𝐞𝐩 𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 & 𝐒𝐭𝐚𝐲 𝐖𝐢𝐝 𝐔𝐬✌ 👉𝐒𝐮𝐛𝐦𝐢𝐭 𝐔𝐫 𝐈𝐝𝐞𝐚𝐬 𝐖𝐞'𝐥𝐥 𝐏𝐨𝐬𝐭 𝐖𝐢𝐝   𝐂𝐫𝐞𝐝𝐢𝐭'𝐬 👉𝐌𝐲 𝐏𝐨𝐟𝐢𝐥𝐞 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲 👉𝐅𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐋𝐢𝐤𝐞 𝐂𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐒𝐡𝐚𝐫𝐞 𝐏𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 👉𝐀𝐫𝐞 𝐘𝐨𝐮 𝐒𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐌𝐞 𝐈 𝐒𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭 𝐘𝐨𝐮                #𝐇𝐒𝐓𝐆 #trustallah #gachalife #ta_mi_m_74 #latepost #likeforlikeback #bdcommunity🇧🇩🔗 #ınstalove #oviman__keno #rain__bristi21 #followforfollowback T H A N K...Y 0 U🤗

السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ Happy Republic day 🇮🇳 doubl tap ❤️  😇 follow for more 👇👇👇 . . . 💖@hafez_writes 💞@hafezz_s ✨✨✨✨✨  ❣️❣️❣️❣️❣️ . turn 🔔o

السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ Happy Republic day 🇮🇳 doubl tap ❤️ 😇 follow for more 👇👇👇 . . . 💖@hafez_writes 💞@hafezz_s ✨✨✨✨✨ ❣️❣️❣️❣️❣️ . turn 🔔on post notifications📕 @hafez_writes 🌹🌹🌹🌹🌹 . . . always be happy bcoz ❤️allah❤️ is always with us 😍 alhamdulillah . . ❣️❣️❣️❣️❣️ . .. . . . . #allah #trustallah #prophetsway #prophetﷺ #prophetmuhammesﷺ #muslim #alhamdulillah #kaabahsharif #islamicpage #hadees #islamicquote #hijabi #urdupoetry #kabar #islamic_queots . #namazquotes #namaz #allahknowsbest #prophetmuhammadﷺ #islamic #islamic_thoughts #arshi_writer #arshi_heart_ #lailahaillallah #labbaikallahummalabbaik #labbaikyarasoolallahﷺ💗

✨Hindari Emosi Marah-Marah Mending Emosi Ala EOA Gold Aja 😎✨  Haduh... udahan dong emosinya, marah-marah terus ga baik ya, sudah tahun baru dan resolu

✨Hindari Emosi Marah-Marah Mending Emosi Ala EOA Gold Aja 😎✨ Haduh... udahan dong emosinya, marah-marah terus ga baik ya, sudah tahun baru dan resolusi baru. Yuk berusaha lebih baik kedepannya 😉 Jadi ada yang baru nih EMOSI ala EOA, penyemangat di awal bulan buat nabung emasnya 😎👍 Mau impian mu tercapai? yuk mulai nabung EOA Gold aja 😉 Ini EMOSI versi EOA Gold, jadi mana versi EMOSI mu? Yuk klik wa.me/6285261618504 untuk konsisten menabung EOA GOLD ✊🔥 #nabung #nabungemas #eoagoldofficial #emasduniaakhirat #emasberkah #emas24k #logammulia #investasi #investasiemas #emas #trustallah #trustandbelieve #medan #eoagoldmedan #eoagoldacehtamiang #eoagoldofficial #medanemas